onsdag 11. februar 2009

Langrenn

Ny dag med fantastisk føre og vær i Kristiansand. Jeg bestemte meg for å stikke rett i skogen etter jobb i dag og som sagt så gjort. Kl 1655 var jeg parkert ved inngangen til jegersbergmarka 3 km utenfor Kristiansand sentrum. På med ski og ut i marka for å sjekke hvordan de gammle smørefrie stokkene klarer seg på -4 føre. Merkelig nok så var det ikke så veldig galt heller. Jeg tok meg bryet med å filme litt for å dele med dere hvordan skogen så ut i dag.


Ganske eventyrelig spør du meg. Jeg skal prøve å få meg en tur i den såkalte hovedløypa i morgen, men det er ikke sikkert jeg kommer i mål med det. Jeg merker på meg at jeg hodt kunne hatt en tur i skogen nå på vinterstid, så jeg må prøve å komme i mål med det i løpet av 3-4 uker. Vinteren er jo ikke akkurat evig, spessielt ikke her i sørtuppen av Norge.

Ingen kommentarer: