lørdag 30. april 2011

Årets første padletur

Etter en lang blogg pause, håper jeg nå å være tilbake igjen.

Da jeg kom hjem fra Svalbard ble jeg litt fast i et mentalt vakum, hvor jeg var litt apatisk med tanke på turer og ekspedisjoner. Jeg har brukt tiden min på å trene, og det er da helst kondisen som skal forbedres. Det har blitt en del løping og sykling, men også annet snacks som jeg skal prøve å komme tilbake til etter hvert.

Uansett!
I dag har jeg fått kajakken på vannet for første gang i år. Det ble en relativt kort og rolig tur sammen med en kompis. Vi valgte Gillsvann i Kristiansand som åsted for denne hendelsen. Selve padleturen varte litt over en time og vi padlet rundt hele vannet. Vi fikk noen fine bilder og fikk sett masse fisk som vaket over vannet. Det føles godt å ha kajakken på vannet igjen, og jeg ser for meg mange flere turer - både sammen med andre og alene. Jeg har en liten ide om å ta en langhelg til å padle mellom noen av fyrene vi har her på Sørlandet. Det er Grønningen, Uvår og Ryvingen som er i tankene da. Kommer tilbake med mer ang dette.

Legger ut litt bilder fra dagens mini-spedisjon slik at dere kan misunne den fine turen vi har hatt.





Ingen kommentarer: